onsdag 31 mars 2010

Symaskinskörkort


Jag har gjort jätteroliga symaskinskörkort (enligt mig själv) som har uppskattas mycket av eleverna. På framsidan lägger jag in bild på eleverna och det finns även plats för att eleverna ska signera kortet. På baksidan skriver jag in allt de ska kunna för att få körkortet. Det blir väldigt snyggt. Så kan man laminera korten sedan. Det hade varit bra om vi kunde bifoga filer här på bloggen, jag hittar inte den funktionen... Så jag lägger in några bilder ist. Ha det fint där ute i verkligheten!

3 kommentarer:

  1. Vad kul, jag vill veta hur man gör!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt kul! Bra idé!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!

    Jag tycker dom var superroliga och skulle gärna vilja använda mig av din mall för mina sykörkort... Finns det någon chans att du skulle kunna maila denna fil till mig?

    Undrar Jenny

    SvaraRadera